کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317517 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت‌های جدید برای Windows 11 رفع مشکلات نوار وظیفه و بهبودهای امنیتی

شرکت مایکروسافت آپدیت‌های Patch Tuesday ماه ژوئن سال ۲۰۲۴ را برای نسخه‌ های ۲۳H2، ۲۲H2 و ۲۱H2 سیستم‌ عامل Windows 11 منتشر کرد.

برای نسخه‌ های ۲۳H2 و ۲۲H2 این بروزرسانی با شناسه KB5039212 و برای نسخه ۲۱H2 با شناسه KB5039213 ارائه می‌شود. بعد از نصب این بروزرسانی، شماره‌ی ساخت سیستم‌ عامل شما به ترتیب به ۲۲۶۲۱.۳۷۳۷، ۲۲۶۳۱.۳۷۳۷ و ۲۲۰۰۰.۳۰۱۹ تغییر خواهد کرد.

 

آپدیت‌های جدید برای Windows 11 رفع مشکلات نوار وظیفه و بهبودهای امنیتی

 

Windows 11 نسخه‌های ۲۳H2 و ۲۲H2

موارد برجسته

این بروزرسانی مشکل شناخته‌ شده‌ای که نوار وظیفه (Taskbar) را تحت تاثیر قرار می‌دهد را برطرف می‌کند. این مشکل ممکن است باعث ایجاد اختلال کوتاه‌ مدت یا عدم پاسخگویی نوار وظیفه، یا حتی ناپدید شدن و دوباره ظاهر شدن آن شود.

پیشرفت‌ها

Windows 11 نسخه ۲۳H2

این بروزرسانی امنیتی شامل بهبود‌هایی است که موارد کلیدی آن به شرح زیر است:

این نسخه شامل تمامی بهبود‌های موجود در Windows 11 نسخه ۲۲H2 است. هیچ مشکل خاصی برای این بروزرسانی گزارش نشده است.

Windows 11 نسخه ۲۲H2

این بروزرسانی امنیتی شامل بهبود‌هایی است که بخشی از بروزرسانی KB5037853 (منتشر شده در ۲۸ می ۲۰۲۴) بود. با نصب این بروزرسانی:

این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که باعث توقف پاسخگویی lsass.exe می‌شود. این مشکل پس از نصب بروزرسانی‌های امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۴ روی سرورهای ویندوز رخ می‌دهد.

این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که ممکن است مانع از راه‌ اندازی مجدد سیستم از حالت Hibernate بعد از روشن کردن BitLocker شود.

این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که باعث نشت حافظه توسط lsass.exe هنگام برقراری تماس Local Security Authority (Domain Policy) Remote Protocol (LSARPC) می‌شود.

اگر بروزرسانی‌های قبلی را نصب کرده باشید، تنها بروزرسانی‌های جدید موجود در این بسته روی دستگاه شما دانلود و نصب خواهند شد.

 

مشکلات شناخته‌ شده در این بروزرسانی

در حال حاضر مایکروسافت از هیچ مشکلی برای این بروزرسانی اطلاع ندارد.

 

Windows 11 نسخه ۲۱H2

موارد برجسته

این بروزرسانی مشکلات امنیتی سیستم‌عامل Windows شما را برطرف می‌سازد.

پیشرفت‌ها

این بروزرسانی امنیتی شامل بهبود‌هایی است که با نصب این بروزرسانی اعمال می‌شوند:

جدید! این بروزرسانی بر روی Server Message Block (SMB) بر بستر Quick UDP Internet Connections (QUIC) تاثیر می‌گذارد. این بروزرسانی ویژگی تایید اعتبار گواهی مشتری SMB روی QUIC را فعال می‌کند. مدیران سیستم می‌توانند از این قابلیت برای محدود کردن دسترسی کاربران به سرورهای SMB روی QUIC استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله‌ی پیکربندی کنترل دسترسی مشتری SMB روی QUIC در ویندوز سرور مراجعه کنید.

این بروزرسانی روی نسخه‌ی curl.exe موجود در ویندوز تاثیر می‌گذارد. شماره‌ی نسخه اکنون به ۸.۷.۱ تغییر یافته است.

این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که باعث توقف پاسخگویی lsass.exe می‌شود. این مشکل پس از نصب بروزرسانی‌های امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۴ روی سرورهای ویندوز رخ می‌دهد.

این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر روی ماشینی که میزبان یک نشست Desktop از راه دور است، تاثیر می‌گذارد. در این حالت با خطای توقف RDR_FILE_SYSTEM (0x27) مواجه می‌شوید. به همین دلیل، تمامی کاربران از دستگاه خارج می‌شوند.

این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر روی یک حساب کاربری Microsoft Entra ID تاثیر می‌گذارد. در این حالت، دستگاه‌ها قادر به تایید اعتبار حساب دوم نیستند. این مشکل پس از نصب بروزرسانی ویندوز منتشر شده در ۱۳ نوامبر ۲۰۲۳ رخ می‌دهد.

این بروزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر روی Storage Spaces Direct (S2D) و Remote Direct Memory Access (RDMA)

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50301 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/23 تعداد مشاهده: 928
سافت گذر